niedziela, 26 kwietnia 2015

ZMIANY | Wielki powrót i co dalej?

        Blogowanie to robienie czegoś z pasją. Mi ostatnio zabrakło zapału. Dlatego przez dłuższy czas byłam nie obecna, jednak ciągle myślałam, co nowego wstawić, żeby większość zainteresowało. W mojej głowie rodziło się setki pomysłów. Kiedy chciałam zacząć, ciągle czułam - nie teraz, nie uda się. Czekałam do odpowiedniego momentu. Nigdy nie chciałam się poddawać. Tak i jestem. I przepraszam za moją nieobecność.
W moim życiu od ostatniego posta zmieniło się spoko. Narastający stres spowodowany egzaminami, dużo nauki, materiałów do przerobienia, wybory szkoły. Nie chciałam pojawiać się i znikać, chcę dopiąć systematyczności. Żeby to co robię było wielką przyjemnością dla mnie.
Nadszedł już ten czas, kiedy zrozumiałam, że każdy musi znaleźć swoje hobby i robić to co uważa, za najlepsze. Mam nadzieję, że obecna walka o oceny nie przeszkodzi mi w pisaniu, bo to co najważniejsze, mam już za sobą.
Jak widzicie zmienił się trochę wygląd mojego bloga. Oprócz tego na moim blogu wybiło 1000 wyświetleń, z czego bardzo się cieszę i dziękuję.
Teraz chcę już, aby posty pojawiały się regularnie, na razie raz w tygodniu.
PLANY
Planuje nową serię z ulubieńcami miesiąca, bo w tym będę czuła się dobrze.
Seria Katya Radzi, cieszy się dobrym odbiorem, także ją też będę chciała kontynuować.
Oprócz tego dużo innych różności.

\

Może wy macie, jakieś propozycje na posty, które chcielibyście u mnie zobaczyć? Dajcie znać, jak podoba się Wam mój nowy wygląd? I jak tam u Was?

8 komentarzy:

  1. Czekam na nową serię :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ktoś tu jeszcze został <3
      Nie długo będzie post, tylko dużo pracy przede mną :)

      Usuń
  2. Ja strasznie długo zwlekałam z założeniem bloga i mimo tego, że chciałam to zrobić w listopadzie, udało mi się dopiero w marcu. Mam często ochotę coś napisać, ale nie zawsze starcza mi sił. Wygląd masz bardzo ładny.
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    karmenss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze trzeba znaleźć ten odpowiedni czas ;)
      Dziękuję <3

      Usuń
  3. JA też chciałabym powrócić do blogowania , zrobiłam sobie już nowy wygląd, wszystko niby fajnie, ale jakoś nadal nie mogę się zebrać ... ale bardzo się stęskniłam za tym. Jeżeli chcesz nowy wygląd bloga to napisz do mnie na e-mail podany na moim blogu ^^ http://goldensmile3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ci się w końcu uda ;) Życzę powodzenia :)

      Usuń
  4. Niestety nie było mnie u ciebie wcześniej, ale aktualny wygląd bardzo mi się podoba :)
    Heliosy są bardzo popularne ostatnio w świecie fotografii :)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Helios to raczej zabytek, a nie narzędzie mojej pracy ;)

      Usuń