piątek, 1 maja 2015

My makeup routine



Hej!
Dzisiaj przychodzę z postem dotyczącym mojego makijażu. Nie jest to codzienny makijaż, bo zazwyczaj do szkoły używam jedynie tuszu do rzęs i ewentualnie pudru lub korektora.
Taki rodzaj makijaż wykonuję na różne okazje tj. święta, urodziny, imieniny, wyjazd do rodziny. Kiedy chcę wyglądać ładniej.


Na początku używam kremu nawilżającego, najczęściej zwykłego z Nivea.
Później przechodzę do podkładu. Bardzo lubię ten z Celii. Bo jest dość lekki i przyjemny, ma formułę krem nawilżającego i łatwo rozprowadza się palcami. Po za tym ładnie się wtapia i matowi cerę. Chociaż nie zakrywa zbyt wiele, niestety. Mam go w najjaśniejszym odcieniu - 01 ecru. Kupiłam go jakiś czas temu w Biedronce.

Następny krok to korektor pod oczy i na pojedyncze wypryski. Nadal nie mam swojego idealnego, bo w moim mieście nie mogę znaleźć żadnych jasnych odcieni, a nie chcę też inwestować zbyt dużo pieniędzy. Dlatego jedyny, który na razie znalazłam to ten z Editt Cosmetics. Jeśli znacie jakieś jasne, niedrogie, drogeryjne korektory możecie pisać w komentarzach.



Następnie wszystko utrwalam moim ulubionym pudrem antybakteryjnym z Synergen w kolorze 04 natural. Bardzo ładnie matowi i utrwala podkład. Do tego ma odpowiedni kolor, co jest dla mnie plusem. Chociaż mam wrażenie, że zbiera się w okolicach nosa i robi tam żółte plamy. Także radzę używać w tych miejscach korektora, a najlepiej rozświetlającego.


Kolejnym etapem, który wykonuje tylko czasami, jest brązowy cień w kąciku oku. Wygląda to bardzo fajnie.


Później najważniejszy etap, czyli tusz do rzęs. Ja obecnie używam mascarę z Verony (Vollare Clubbing). Uwielbiam ją <3


Ostatni etap, czyli pomadka na usta. Nie jestem jeszcze przekonana do kolorów na ustach. Dlatego codziennie, czy to lato, czy zima. Używam zwykłej bezbarwnej, aby nawilżyć moje usta. Pomadki kończą mi się bardzo szybko, i nie mam konkretnej, którą używam cały czas. Obecnie na wykończeniu mam pomadkę z Verony. Jest całkiem spoko, bo daje głębokie nawilżenie.



Także, tak zazwyczaj wygląda mój "makijaż". Tak jak wspomniałam na wstępie, nie nakładam wszystkich kosmetyków codziennie, wiem, że jeszcze przyjdzie na to czas i nie ma co psuć cery w tak młodym wieku.



Dajcie znać, czy używacie lub używaliście, któregoś z kosmetyków i jak się Wam sprawdził? Co zazwyczaj używacie na co dzień? Może chcecie recenzję, któregoś z wymienionych wyżej kosmetyków, z chęcią, taką dla Was przygotuję ? Chcecie, więcej makijażowo-kosmetycznych postów?

12 komentarzy:

  1. Świetne kosmetyki ! :)
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś używałam tego pudru, ale ciężko było znaleźć mój odcień i zrezygnowałam z niego.
    Pozdrawiam, www.aneferu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten 04 jest najjaśniejszy, także polecam spróbować :)

      Usuń
  3. Super kosmetyki.Używam tego samego pudru i jestem z niego bardzo zadowolona.
    Zapraszam na mojego bloga www.odwaznieeprzezzycie.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też używam tego pudru!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę, to wszyscy go używają :)

      Usuń
  5. ja mam wszystko z Oriflame :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko wodę toaletową z Oriflame. Ale z chęcią coś z kolorówki bym kupiła, jednak nie mam konsultantki :/

      Usuń
  6. Naprawdę fajny post, aż miło się czyta! ;)

    OdpowiedzUsuń