poniedziałek, 24 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL | Jak przygotować się na nowy rok szkolny?

          Hej! Jako, że seria back to school jest bardzo lubiana, zarówno na blogach, jak i na YouTube. Postanowiłam przygotować parę postów tematycznych. Ogólnie teraz wszyscy do powrotu ze szkoły podchodzą niechętnie, bynajmniej z tego co ja zauważyłam. Bo pamiętam, jak w tamtym roku, już w lipcu wszyscy dzieli się swoimi kolorowymi cienkopisami, czy zeszytami z prześlicznymi okładkami. O dziwo, nawet ja nie mam połowy szkolnych przyborów.
W dzisiejszym poście, chcę Wam przedstawić, jak przygotować się na nowy rok szkolny, co na pewno do najłatwiejszych czynności nie należy. Każdy z nas wolałby pospać jeszcze do południa, cały dzień opalać się na leżaku w ogródku, spacerować po plaży, czy po prostu po lenichować. Niestety, musimy pogodzić się z tym, że już za tydzień, przekroczymy próg szkoły, a opuścimy po 10 miesiącach ciężkiej pracy.


MOJE RADY DLA WAS:
♥1. W pełni wykorzystaj ostatnie dni wakacji.
Wyjdź na dwór, spędź czas ze znajomymi, odwiedź swojego przyjaciela, poszukaj przygód. Nie spędź tego czasu przed komputerem, czy telewizorem. Pamiętaj, że masz wakacje, i nawet jeśli, już nigdzie nie wyjeżdżasz, zaszalej! Bądź na nowo dzieckiem! Wyciągnij znajomych, aby mieć co wspominać, aż do następnego lata!


♥2. Posprzątaj w pokoju.
Kiedy po całodniowym pobycie na świeżym powietrzu, wróć do domu, odpocznij i przygotuj się na to, że czeka cię posprzątanie, twoich czterech ścian. Zrób miejsca na książki, poukładaj porozwalane przedmioty na biurku, zetrzyj kurzę. Zmień wystrój tablicy korkowej nad biurkiem, powieś inspirujące cytaty, czy motywujące obrazki. Postaraj się, abyś w twoim pokoju czuł się najlepiej.
\




♥3. Zrób porządek w szafie.
Zostaw tylko te ubrania, które na pewno założysz. Nie ma po co trzymać ubrań, które są za małe, czy już ci nie odpowiadają. Możesz wystawić je np. na vinted, i w ten sposób zarobić na to, co będzie ci potrzebne jeszcze do szkoły. W roku szkolnym nie znajdziesz na to czasu. Sprawdź, czy nie brakuje ci eleganckiej koszuli na rozpoczęcie roku, spódniczki, stroju na wf.



♥4. Sprzedaj stare książki.
Jeśli jeszcze nie znalazłeś na to czasu. Najwyższa pora. Napisz post na Fb, sprzedaj do skupu. Może ktoś właśnie potrzebuję takiego podręcznika od biologii. Nie zapomnij również o nowych książkach.


♥5. Przygotuj swój kalendarz/organizer (będzie o tym oddzielny post niebawem).
Pamiętaj, że nowy rok szkolny to dużo obowiązków, wszystko musisz zaplanować, aby nie zapomnieć o sprawdzianie z matematyki, przed wyjściem do kina z przyjaciółmi.



♥6. Zacznij kompletować szkolną wyprawkę.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to najwyższy czas. Najprawdopodobniej większość książek, zeszytów, czy plecaków jest już wyprzedana. Ale zawsze coś się znajdzie. Śmiesz się nie zostało już wiele czasu.


♥7. Najpierw nauka, później przyjemności.
Pamiętaj, że gdy zacznie się rok szkolny, możesz czuć, że przerasta cię to. Ale dasz radę!
 Skup się na rzeczach ważnych, i ważniejszych. Najpierw nauka, i odrabianie prac domowych, a dopiero później twój ulubiony serial. Jednak nie oznacza to, że gdy pójdziesz do szkoły, nie będziesz miał innych obowiązków, bo psa, też ktoś musi wyprowadzić na spacer.



♥8. Szukaj pozytywów.
Uwierzcie, dla mnie to też będzie ciężki okres! Musicie znaleźć w nowym roku szkolnym, coś fajnego, co was cieszy. Znowu zobaczycie swoją przyjaciółkę ze szkolnej ławki, z którą nie widzieliście się całe dwa miesiące, może poznacie kogoś nowego, jakąś bratnią duszę. Wiadomo, że nie zawsze będzie łatwo, ale dasz radę! Nie poddawaj się!


To na tyle, w dzisiejszym poście, mam nadzieję, że spodoba wam się ta seria na moim blogu. Jeśli macie, jakieś pomysły, co chcieli byście zobaczyć, na blogu odnoście nowego roku szkolnego, piszcie propozycje! Może chcecie jakieś szkolne Q&A? Jeśli tak, to możecie kierować pytania na tego aska.
A Wam wszystkim, życzę powodzenia w nowym roku szkolnym, samych pozytywnych ocen i wspaniałego zakończenia wakacji. Natomiast tym, którzy wybierają się do nowej szkoły jeszcze raz powodzenia, i żeby wasz wybór okazał się trafny. Trzymajcie się!
Buziaki :*

20 komentarzy:

  1. Świetny post :) Uwielbiam serię Back To School. Ja jestem już przygotowana na rok szkolny tak przynajmniej mi się wydaje. Masz świetny bloga spodobał mi się do tego desing i treść jaką masz do przekazania jest cudowna. Zdecydowanie obserwuję :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://girl-with-dreeams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Tyle miłych słów, aż uśmiech na twarzy się pojawia ;) Cieszę się, że moja praca, nie idzie na marne :)

      Usuń
  2. Świetny wpis.

    Zapraszam do siebie:
    http://sonast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, bardzo fajne rady. :)
    Zapraszam:
    http://vntosiak.blogspot.com/2015/08/black-jeans-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zainteresował mnie ten organizer :) Lubię organizować sobie czas, by mieć go więcej ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie planuję jeszcze zrobić post odnośnie organizacji czasu. Wyczekuj moich porad ;)

      Usuń
  5. Ja zawsze przed początkiem roku szkolnego staram się zrobić taki generalny porządek w pokoju. :)

    Bardzo bym się cieszyła, gdybyś kliknęła w linki. :)
    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za kilka rad :) U mnie też taka seria się się pojawi tylko że gdzieś koło piątku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się przydały. Na pewno zajrzę ;)

      Usuń
  7. Fajne porady! Chyba znalazłam zajęcie na dziś - zrobić porządek w szafie! Przyda mi się oddać stare rzeczy i wyciągnąć z kąta już długie spodnie czy bluzy:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Kiedyś trzeba się za to zabrać, powodzenia ;)

      Usuń
  8. Fajne porady! Ale jestem zbyt leniwa żeby sprzedawać stare książki :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  9. W pełni zgadzam się z punktem 7, ale u mnie z tym zawsze ciężko!

    http://murky-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatne rady! Ja już od jakiegoś czasu zamierzam wystawić ciuchy na vinted :D
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog + przydatne rady :)) http://silver-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń