niedziela, 15 lutego 2015

Katya radzi: Pryszcz ?! Efektywne tuszowanie

Cześć!
Mam dzisiaj dla Was kolejny post z poradami ode mnie.
Dzisiaj będzie sposób na problem, z którym boryka się wiele dziewczyn, a mianowicie ... pryszcz w najmniej oczekiwanym momencie.

PRYSZCZ ?! Efektywne tuszowanie

Masz ważne spotkanie i musisz świetnie wyglądać, a na twojej twarzy pojawił się wielki, czerwony pryszcz ? Nie ma co panikować! Zanim nałożysz korektor (bądź inny kosmetyk) posmaruj krostę kroplami do oczu, zmniejszą one zaczerwienienie i rozmiar pryszcza. Dopiero teraz zatuszuj problem korektorem lub punktowo dobrze kryjącym podkładem. Na cały wieczór możesz zapomnieć o zmartwieniu :) 




Pozdrawiam,
Katya

A wy też macie takie problemy w najmniej oczekiwanym momencie? Próbowaliście? A może macie na to inny sposób, jak tak to piszcie w komentarzu z chęcią poczytam ?

1 komentarz:

  1. Co prawda do tej pory nie zaskoczył mnie żaden pryszcz, ale fajny patent z tymi kroplami do oczu . :) nigdy o tym nie słyszałam i sama bym na to nie wpadła. :)

    Zapamiętam - kto wie, może kiedyś uratuje mi to życie! :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    pozdrawiam cieplutko,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń