niedziela, 25 stycznia 2015

Katya radzi: Suche usta

Witajcie!
Znowu chcę Was przeprosić za opóźnienia, jednak szkoła nie daje nam odetchnąć. Jednak pamiętajcie, że za tydzień mam ferie, więc obiecuję poprawę i popracuje trochę nad blogiem! Jednak nie spędzę na pewno całych ferii na komputerze ;)
Ale dziś pojawiam się znowu z postem Katya radzi.


Dzisiaj na temat suchych ust (czyli coś na czasie) - zimowy problem wielu z nas :)

POMADKA NAWILŻAJĄCA SIĘ SKOŃCZYŁA ?!

Nie masz żadnej pomadki, ani błyszczyka, a musisz wyjść na dwór. Posmaruj usta krem nawilżającym lub miodem. Nie narazisz ust na pękanie :) Pamiętaj, żeby nie oblizywać ust zimą !
Jako pomadka ochronna świetnie sprawdzi się też zwykła wazelina :)




xoxo,
Katya

Też macie problemy z ustami zimą? Zdarzyło Wam się, że zabrakło pomadki? Próbowaliście nawilżać usta takim sposobem jak podałam wyżej ?




25 komentarzy:

  1. Ja zawsze mam przy sobie pomadkę ochronną albo odrobinę wazeliny :-)

    sylvviusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie to dobrze, bo nie musisz się później borykać z problemami suchych ust ;)

      Usuń
  2. Pierwszy raz jestem na tym blogu, ale na pewno nie ostatni i będę zaglądać tutaj na bieżąco.
    Bardzo spodobał mi się Twój sposób pisania oraz zdjęcia. Powodzenia w dalszym blogowaniu!:)

    www.niekontrolowanee.blogspot.com zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku jak miło ;) Bardzo dziękuję za ciepłe słowa <3 Zachęcam do czytania !

      Usuń
  3. Ja mam Baby Lips i nie potrafiłabym bez niej żyć ;3
    Pozdrawiam cieplutko ;3
    ○Mój blog-klik○

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam prawie wszytstkie baby lips i nie oddalabym ich za nic <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zawsze w kieszeni kurtki szminkę ochronną. Dla mnie opcja ze smarowaniem ust miodem by się nie skończyła dobrze. Miód jest zbyt dobry ;)
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warstwa miodowa również, by pomogła ;) A przy okazji smakowała by :D

      Usuń
  6. Ja na wysuszone usta używam głównie pomadki babylips jest super polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle osób poleca, muszę się skusić. Trzeba będzie zawitać do Rossmanna ;)

      Usuń
  7. Dobry pomysł ! Napewno skorzystam bo właśnie skończyła mi się pomadka ochronna :) .chociaź uwielbiam Baby lips i będe niedługo po nie szła :) .

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne patenty! :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/100kg.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł! Pozdrawiam i zapraszam do siebie:

    Blog Mell ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze się mają moje usta po wazelinie, choć czasem popękają gdyż oblizuje je nawet na dworze przy minusowych temperaturach ale to tylko moja wina haha

    http://pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważna jest systematyczność ;)
      Dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  11. Mnie na szczęście takie uroki zimy omijają, zawsze mam zadbane usta,włosy i ręce zimą, a robię niewiele. Pozdrawiam Alexa.


    http://szalonyswiatalexy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja stosowałam miód i po jakimś czasie polepszył kondycję moich warg (a miałam wtedy popękane i wysuszone). Przy zmywaniu (po oblizaniu :P) stosowałam także "masaż szczoteczką do zębów".

    Obserwuję, będę wpadać częściej :)

    Pozdrawiam,

    hati-artshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jest tu ktoś, który jak ja stosował te metodę.
      O masażu szczoteczką nie słyszałam, ale wypróbuję na pewno.
      Dziękuję za komentarz <3

      Usuń