niedziela, 8 lutego 2015

Zimowy Lazy Day Tag & Routine

WITAJCIE! :)
Tak ... post znowu trochę spóźnione, ale myślę, że wybaczycie bo zajęło to bardzo dużo czasu.
Czy tylko ja zimą strasznie się nudzę? A w weekendy mam typowe "Lazy Day" ? Większość czasu spędzam wtedy oglądając YouTuba, czytając blogi, słuchając muzyki czasem sięgam też po jakąś książkę ;)
PRODUKTY DO WŁOSÓW:
Podczas leniwego dnia kiedy nic nie chce mi się robić z włosami chodzą w rozpuszczonych albo związuję w luźny kucyk i jestem gotowa do odpoczywania.

RODZAJ I PRODUKTY DO MAKIJAŻU: 
Wiadomo, że jeśli nigdzie nie wychodzę, nie robię żadnego makijażu . Natomiast jeśli ktoś do mnie przychodzi albo idę/jadę na zakupy to tylko tusz do rzęs i korektor na wypryski, i jeśli zima to oczywiście ochronna pomadka ;)
STRÓJ:
Najczęściej jakieś dresy i luźna bluzka,a gdy jest bardzo zimno jakaś bluza jeszcze;)
I na stopy jakieś ciepłe kapcie, albo grube skarpety.

NAPÓJ:
Zazwyczaj cappuccino albo kakao i jest już ciepło ;)


PRZEKĄSKI/SŁODYCZE:
Wiadomo, że jak w domu jest coś słodkiego to trzeba zjeść. Zazwyczaj, gdy się nudzę mam ochotę na białą czekoladę albo truskawkową z Wedla <3 Nie ma to jak jeść słodycze z nudy, a później mieć pretensje do siebie za wygląd :D

ELEMENTY RELAKSACYJNE:
YouTube, dobra książka i muzyka w tle ;) Lubię też gdy ładnie pachnie, dlatego czasami spsikuję pokój mgiełką z Avonu ;)

   





Nad tym postem pracowałam dość długo, ale mam nadzieję, że się Wam spodobał.
Dajcie znać co sądzicie? Podoba Wam się ten post? A co myślicie o zdjęciach?

Pozdrawiam, 
Katya

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog lubie tu zaglądać .:)
    Piękne zdjęcia oczywiście chodzi mi o jakość :). Jaki to telefon ?
    Mam podobnie ostatnio coraz więcej tych luźnyh dni :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu, bardzo się cieszę, że w ogóle ktoś tu wchodzi <3
      Dziękuję, trochę musiałam się pomęczyć z moimi zdjęciami.
      Telefon na zdjęciu to Prestigio PAP 3400 DUO :)

      Usuń