sobota, 6 czerwca 2015

TOP miesiąca #2. Maj

      Jak ten czas szybko mija, niedawno kwietniowi ulubieńcy, a tutaj już czerwiec. Pamiętam początek roku szkolnego,a już niedługo wakacje. Dzisiaj moi kolejni TOP :)

       Maj dla mnie był dość trudny, staranie się o oceny, liczne projekty, co ciągnąć się będzie, aż do końca czerwca. Mile jednak zaskoczyła mnie majowa pogoda, zamiast wiosny od razu mamy lato (pomińmy środowe deszcze).
Wydarzeniem miesiące z pewnością będzie mój wyjazd do Sandomierza na plan filmowy Ojca Mateusza. Pogoda nie dopisała, cóż do była środa, a powiem Wam, że u mnie w maju, dokładnie co środę padał deszcz, w Sandomierzu też. Ale i tak było to bardzo fajne uczucie zobaczyć na żywo sceny, które już jesienią zobaczymy w telewizji. Poznanie tajników telewizji - samochód policyjny, który tak naprawdę nie jest policyjny, lokowanie produktów w każdym miejscu.



Na tym się zastanawiałam, ale chcę tu wspomnieć o lakierze o paznokci, który niestety nie wiem, z jakiej jest firmy, bo napisy mi się zdarły. Kolor bardzo mi odpowiada i jest świetny na wiosnę.
DOSTĘPNOŚĆ: kompletnie nie wiem, gdzie go kupić, może w jakiś małych drogeriach, sama nie wiem, gdzie kupiłam mój
CENA: ok. 6 zł


PLUSY:
+ szybkoschnący
+ ładnie wygląda na paznokciach
+ dobrze się rozprowadza



Filmem miesiąc będzie coś tak wspaniałego - odkrycie miesiąca. Do tego filmu będę wracać pewnie kilka razy. Akcja bardzo, ciekawa i wciągającą. Należy do science-fiction. Co jest jeszcze bardziej dziwniejsze. Ja i takie filmy ... Ja i w ogóle jakieś filmy. Zawsze mi z tym nie po drodze.
OPIS: W społeczeństwie przyszłości walutą jest czas. Najbogatsi, czyli młodzi, zdrowi i piękni mogą żyć tysiące lat, podczas gdy biedota budzi się co rano, mając do dyspozycji kilkanaście godzin.

Słowa, które padały w czasie tego seansu zapamiętam na długo. Cała ta opowieść daje dużo do myślenia, i ma przełożenia we współczesnym świecie. O tym filmie mogłabym pisać godzinami.

Pojawia się tam nawet motyw wielkiej miłości syna do matki. Do tego świetnie dobrana obsada aktorska.
Koniecznie obejrzyjcie ten film w wolnym czasie (1h 50 min).

Nie jest to konkretnie książka, ale opowiadanie w postaci bloga Kołysanka. Co prawdą akcja utworu już nie jest na bieżąco. Ale w wolnej chwili przeczytajcie wszystkie rozdziały.
Opowiada o nastolatce, która zachodzi w ciążę. Nie wiem jak dokładnie opisać to wszystko. Ale jest tak ciekawa, że czytałam już dwa razy. Jeśli byłaby możliwość zakupienia jej w księgarni na pewno bym ją zakupiła.





Optymistyczna piosenka na początek wiosny.




Tutaj chcę powiedzieć o ciasteczkach Belvita. Po prostu kocham. Moje ulubione to orzechy+czekolada. Świetne na drugie śniadanie do szkoły. Powiem Wam, że z chęcią wzięłabym do szkoły jakąś sałatkę, jak to pokazują wszyscy na blogach, czy na YouTube. Ale u nas w szkole to zostałabym chyba z tego wyśmiana. Więc zostaje mi tylko ta forma "zdrowego posiłku".



Muszę wspomnieć tu o blogu Sylwii. Poznałam ją dzięki Oli z kanału lastdream, którą również uwielbiam. Sylwia na swoim blogu recenzuje kosmetyki. Pisze tak fajnym językiem, że chce się czytać, piękne zdjęcia. Recenzuję kosmetyki dobrze dostępne. Po prostu każdy jej post jest jeszcze bardziej ciekawy. Musicie do niej koniecznie zajrzeć.


Rzeczą miesiąca będzie bransoletka z House. Jedyna bransoletka w jakiej chodzę. Pasuje do wielu stylizacji. Bardzo mi się podoba. I była nie droga, kosztowała ok. 15 zł.


źródło zdj: House

(przepraszam, że tylko takie zdjęcie, ale nie wiem, gdzie ostatnio ją zostawiłam, mój odwieczny problem, że jak czegoś szukam, to nigdy nie mogę znaleźć,więc wstawiłam jedyne zdjęcie jakie znalazłam na komputerze)


Chcę tu powiedzieć o Snapchacie, z którego korzystam już dość długo. Ale teraz czuję jak się rozkręcił. uwielbiam oglądać snapy youtuberek, czy blogerek. Bardzo podoba mi się też akcja jessmilia. Właśnie na tą aplikacje poświęcam ostatnio najwięcej czasu. 


Założyłam snapa dla moich widzów: katyablo
Możecie mnie dodawać, wysyłać snapy i śledzić, co u mnie.

Dajcie znać, jak Wam się podobał ten post. Piszcie, jak Wam minął maj, co najbardziej w tym miesiącu polubiliście? 


12 komentarzy:

  1. Też uwielbiam piosenkę Carly, jest taka wpadająca w ucho, że już od pierwszego odsłuchania nie mogłam się od niej uwolnić ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bransoletka *.* :)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie http://y-gfrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lakier :)
    http://couplethoughtss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, Kołysanka... :3
    Szkoda, że już się nie ukazuje, wszyscy chyba będą za nią tęsknić. takie opowiadania nie zdarzają się często.
    Bardzo fajny lakier;)

    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się zgadzam, rzadko kiedy internetowe blogi literackie przypadają mi do gustu, ten był wspaniały <3
      Opowiadanie na miarę Johna Green'a :D
      Dziękuję ;)

      Usuń
  5. Dla mnie również maj był bardzo pracowitym miesiące. Lakier ma bardzo ładny kolor :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będzie coraz lepiej, i wakacje na odpoczynek ;) Dziękuję ;)

      Usuń
  6. Yaaaaay, dziękuję za wyróżnienie! Właśnie pracuję nad kolejnym blogiem z opowiadaniem więc jak chcesz być na bieżąco to zapraszam na fp: https://www.facebook.com/NeverEndingEmmaStories

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyróżnienie jest dla mnie, za to, że skomentowałaś mój wpis <3 DZIĘKUJĘ <3
      Śledzę na bieżąco ;) Będę czekała na kolejne opowiadanie, mam nadzieję, że też mnie wciągnie :D

      Usuń