poniedziałek, 25 maja 2015

Katya radzi: Wakacyjny blask

Wiem, że nie było postu, w tamten weekend, ale niestety internet nawalił.. Trudno było. Chyba jakoś w wtorek wieczorem go odzyskałam, ale nauka, która czekała mnie w tym tygodniu nie pozwoliła nic stworzyć.
Dzisiaj kolejny post z serii Katya radzi, cieszył się on dość dużym powodzenie. A wiem, że dawno nic takiego się nie pojawiało :) Jestem ciekawa jak spodoba się Wam ten trick :)

Jak przywrócić wakacyjny wygląd?

Chcesz wyglądać tak samo jak latem? Mam na to sposób. Należy zmieszać resztki bronzera lub podkładu, którego używałaś latem z krem do codziennej pielęgnacji. Wszystko należy dokładnie ze sobą wymieszać, aby uzyskać jednolity kolor.
Proporcje (1:1) - 50% kremu + 50% podkładu/bronzera
Po rozprowadzeniu cera wygląda zdrowiej i dodaję to promienny wygląd. Krem jest lekki i nie obciąża skóry :)
UWAGA! Ten trick można również stosować, w wypadku, gdy w domu macie zbyt ciemny podkład, a nie chcecie, aby się zmarnował. Tylko wtedy musicie pamiętać o zmianie proporcji więcej kremu, niż podkładu.


Katya

Co sądzicie o tym tricku? Próbowaliście?

6 komentarzy:

  1. Nigdy tego nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sposób z tym kremem :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo bladą cerę, w dodatku latem "słońce mnie nie łapie", więc bronzery raczej nie są dla mnie :) Nie miałabym ochoty się cała smarować tym, żeby wyglądać jednolicie. Myślę, że dla kogoś, kto lubi opaleniznę jest to bardzo przydatna rada
    Pozdrawiam~
    Aroosa
    http://stories-by-aru-and-saki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, sposób dla osób, ktore lubią opaleniznę. Sama wiem, po sobie, bo po za sezonem letnim jest bardzo blada i ciężko znaleźć odpowiedni podkład, niestety. Bywa, że czasem muszę poprawiać szyję jakimś bronzerem. Na szczęście latem mogę się opalać ;)

      Usuń