niedziela, 4 stycznia 2015

Katya radzi: Plama na policzku zrobiona różem

Hej!
Więc dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym postem z serii Katya radzi, która co jakiś czas będzie pojawiała się na moim blogu. Będę tu pisała różne rady dotyczące wyglądu, makijażu, jak i wielu innych spraw. Mam nadzieję, że ta seria się Wam spodoba. :)

Plama na policzku zrobiona różem ? 

Gdy nałożysz zbyt dużo różu na policzki i będziesz przypominał klauna, a chcesz pozbyć się tych plam wystarczy zanurzyć chusteczkę w sypkim pudrze i przyłożyć do policzków, w ten sposób puder zatuszuje je.


Puder sypki, My Secret, ok. 14 zł

xoxo,
Katya

Co sądzicie o tej serii? Podoba się Wam ? Znaliście ten trick?

22 komentarze:

  1. Fajny trik!:) Schludny i ładny wygląd bloga
    Obserwuję i zapraszam,
    http://pozytywne-by-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Nad wygląd trochę się męczyłam, ale w końcu się udało :)

      Usuń
  2. bardzo ciekawy pomysł! ja nie maluje się tym więc nie mam problemu :3
    zaprasza do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 To dobrze, że się "tym" nie malujesz. Ja tylko okazjonalnie, bardzo rzadko. Ale niektórym może się przyda :)

      Usuń
  3. bardzo dobry pomysł nie używam rozu ale jak kiedyś mi cos nie wyjdzie to na pewno spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ci się podoba ;) Nie martw się, na pewno w tej serii pojawią się inne posty, które może bardziej przypadną tobie d gustu :)
      Dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  4. Krótki, ale przydatny post!
    Ja na razie nie używam różu, ponieważ jestem za młoda, ale w przyszłości na pewno mi się przyda :)

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodziło mi w tej serii, żeby posty były krótkie, ale pomocne. Dziękuję za opinię <3

      Usuń
  5. O dobra rada ! :)
    Zapraszam do mnie http://adtadtadta.blogspot.com/
    obs=obs zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Albo rozetrzeć delikatnie suchą dłonią ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też można, jednak nie zawsze się da :)

      Usuń
    2. ja zawsze tak robię - puder nie zawsze przykryje róż tak jak chcę :)

      Usuń
    3. To w takim razie dzięki za radę, kiedyś wypróbuję :)

      Usuń
  7. Bardzo przydatny post
    Pozdrawiam i zapraszam wolnej chwili do mnie
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna rada ;)
    klikniesz w reklamę po prawej tam gdzie pisze klik ? Z góry dziękuje :) Pozdrawiam
    http://the-life-so-short.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz słyszę ot ej radzi,ale może być naprawdę przydatna :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zawsze po bronzerze i różu nakładam jeszcze pędzlem odrobinę pudru transparentnego żeby to wszystko tak ''zmiękczyć'' :)

    wspólna obserwacja? proszę daj znać u mnie www.paulaes.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysły, wtedy nie ma tej lini między różem a bronzerem. A zmiękczenie też jest dobry sposobem :)

      Usuń